Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 24 augustus 2020

FacebookLIVE - zomerse layout

 


Lieve lezer(es),

Tijdens een FacebookLIVE heb ik een zomerse pagina gemaakt voor in het fotoboek van mijn zoontje. De layout is gemaakt op 30x30 cm:


Ik ben begonnen met de Mariner's Voyage kleimal van Prima Marketing, hier heb ik paperclay in gedaan en op laten drogen. Paperclay weegt haast niets, waardoor je het goed kunt gebruiken op dit soort layouts, maar ook op kaarten bijvoorbeeld.


Dit papier van ScrapBoys heb ik gebruikt:

ScrapBoys - Summer Breeze - Paperpad 30,5 x 30,5 cm

Er zit een vel met elementen in dit pakket, die heb ik geknipt en ik heb gewerkt op een van de grote bladen uit het pakket. Het hele thema is zon, zee strand en dus zocht ik er een gepaste foto bij.

Als je wilt zien hoe ik de layout heb opgebouwd, dan kan dat hier:





Het is echt enorm leuk om zo'n bladzijde te maken. Dat kan op het formaat dat ik heb gebruikt, maar uiteraard ook op een kleiner formaat. Het is maar net wat je wilt. Herinneringen vastleggen is voor later gewoon zo dierbaar en op deze manier ook nog superleuk.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Reanna

Gebruikte artikelen: