Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 13 augustus 2020

Speciaal voor jou

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik een kaartje zien gemaakt van die mooie snijmal van Marianne Design. Dit zijn twee mallen voor de prijs van een. Verder heb ik het designpapier van ScrapBoys Butterfly Meadow gebruikt.


Van de snijmal heb ik de buitenste op paars designpapier uitgestansd en daarna de mal op wit cardstock gelegd en met een potlood langs de buitenrand overgenomen en uitgeknipt.


De ovale vorm ook uit wit cardstock gestansd en deze op het paarse designpapier geplakt.



In het pakket designpapier zitten leuke vellen om plaatjes van te knippen. Daarvan een aantal geknipt en onderlangs en rechts opgeplakt met foam.


Bij de stansmallen zit ook een leuke takjesmal. Daarvan zijn er een paar gestansd en achter de bloemen geplakt.


Op het ovaaltje heb ik een tekst gemaakt met een stempel van Marianne Design. Voor de afwerking heb ik er her en der wat plakkraaltjes opgeplakt.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.


Alle gebruikte produkten zijn te koop bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeelding te klikken kom je op de juiste plaats in de webwinkel.

Marianne Design - Clearstamp - Handgeschreven teksten: Van harte ScrapBoys - Butterfly Meadow - Paperpad 30,5 x 30,5 cm Marianne Design - Creatables - Anja's Creatable Plus Set (+gratis LR0484) Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Morning Mist