Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 21 augustus 2020

Felicitatie kaart

Hoi allemaal,

vandaag wil ik jullie een kaart laten zien wat ik heb
gemaakt met een mooie stempel van D-lines.


Hoe ben ik te werk gegaan...

Voor de basis heb ik de mooie mal van studio light SL281 gestanst.
De randjes heb ik bewerkt met distress oxide ground espresso.

De ondergrond heb ik gestempeld met de stempel van Jenine JMA02, en met
inkt pad metallic gold van spectrum noir.
Ook heb ik een stempel gebruikt uit de grunge lijn.
SL 455.

De pioenroos stempel is van D-lines
Deze heb ik ingekleurd met inktense potloden en daarna
uitgeknipt en opgeplakt.



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze
creatie en graag tot de volgende keer.


Alle gebruikte produkten kun je bestellen bij www.hobbyvision.nl
Als je op het plaatje hieronder klikt, kom je meteen bij het produkt in de webshop.