Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 17 januari 2021

Bloemen kaart

 Hallo allemaal,

vandaag wil jullie een kaart laten zien wat ik heb 

gemaakt met de mooie Studio Light mallen 343 en 341.


Eigenlijk zijn deze mallen voor boekjes te maken, maar

je kunt er ook heel gemakkelijk kaarten en kado enveloppen mee maken.

Het leuke van deze mallen serie is dat er veel verschillende stansjes bij zitten.

De basis heb ik met mal SL 343 gestanst. Het design papier is uit eigen voorraad.

Ik heb alles gemat op kraft en wit cardstock.


Aan de zijkant van de kaart heb ik een opening gelaten

waar ik twee tickets in heb gedaan. Deze zijn ook met een stans gemaakt

uit dezelfde mallenset.


Het plaatje is van mattie en de bloemen en blaadjes komen uit een 

Mintay boekje. Deze heb ik uitgeknipt en opgeplakt.

De tickets linksboven en de wijzerplaat komen ook uit een boekje van Mintay.  

Hieronder zet ik alle produkten neer wat ik heb gebruikt, en als je op het plaatje klikt

kom je bij het produkt in de webshop.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn kaart,

en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes Pouwla.


    
    
    
  











 



1 opmerking: