Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 5 januari 2021

FACEBOOK LIVE 30-12-2020 JMA kaart met schudgedeelte

Hallo allemaal,

Op de een na laatste dag van 2020 heb ik nog een live uitzending gegeven.
Hierbij heb ik de prachtige stans van de JMA collectie gebruikt.

In het midden heb ik er een schudgedeelte in gemaakt.


De stans heb ik 2 x gestanst en 1 deel beplakt met designpapier.
Hier heb ik met de kleinere stans een opening in gemaakt.
Daar achter mica geplakt en daar omheen foam tape.
Dit "bakje" gevuld met schudmateriaal en de tweede kaart er tegen aan geplakt.

Daarna de kaart voorzien van o.a. chipboard waar ik embossing poeder op heb verwerkt.
Diverse elementjes uit de boekjes van de JMA collectie en natuurlijk bloemen en takjes.
Langs de rand van het schudgedeelte heb ik nog pareltjes gemaakt en bovenaan de kaart een strik.

Heb je deze live gemist, of wil je hem nog eens bekijken, dat kan je hier doen:


En dit zijn de materialen die ik bij deze uitzending gebruikt heb: