Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 24 januari 2021

FacebookLIVE: dubbele art journal bladzijde met rijstpapier

 Lieve lezer(es),

Op maandag 11 januari 2021 ging ik voor de 50e keer live en dit keer maakte ik een dubbele art journal bladzijde in mijn journal van Jenine's Mindful Art.




Als ik een FacebookLIVE ga doen, dan probeer ik altijd eerst even te oefenen. Vaak doe je dan tijdens het proces nog leuke ideetjes op. 
Dit waren mijn oefenbladzijden:




Wil je zien hoe deze bladzijden tot stand zijn gekomen?
Dit is de link naar de live:


Graag tot de volgende keer!
Liefs, Reanna


Hier ook nog even de link naar de gebruikte artikelen:

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Linda zei

Gefeliciteerd met je 50ste live uitzending! Schitterende art journalpages geworden

Groetjes,
Linda