Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 31 januari 2021

Winters tafereeltje

                                                                                Hallo,

Vandaag wil ik dit winterse kaartje laten zien.


Ik kwam het idee ergens op pinterest tegen.

Nu had ik toevallig nog hele klein stempeltjes van takjes

van jaren geleden. En die kon ik mooi op deze kaart gebruiken.

Ik heb eerst uit mica een cirkel gestanst, en die op wit papier gelegd.

Daarna he ik eerst het tafereeltje gestempeld

Toen heb ik de kaart  geëmbost met een embosfolder van MD.

In de midden waar ik het plaatje heb gestempeld is niet mee geëmbost

omdat ik daar een extra karton op heb gelegd voordat ik m door de 

machine deed.Op de maan en heuveltjes wat glitterpoeder gedaan. 


De basis heb ik vervolgens geblend met inkt.

Het tekststempeltje had ik nog van jaren geleden en ik weet helaas

niet van wek merk dit is.

Nog een mooi lint erom gedaan, want dat maakt deze kaart helemaal af.

Ik wens jullie een fijne dag en graag tot de volgende keer!

Lieve groetjes Pouwla.


   
 

2 opmerkingen:

Hetty P. zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Leuk idee en een super mooie uitvoering
Groetjes van Hetty

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha