Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 27 januari 2021

Mixed Media Canvas

    Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je dit Canvas  zien die ik gemaakt heb met Stamperia Rice paper.
Op kleur gebracht met de Lindy's Stampgang Starburst en
met verschillende Cadence kleurtjes.


Als eerste heb ik Rice paper in zijn geheel opgeplakt met gelmedium.
(het vel is wel een stuk groter hoor, A3 formaat)
Daarna Cadence reliëf paste aangepast m.b.v een mask stencil.
In dit geval de MASKJMA05 van Jenine's Mindful art collection.
Zoals hieronder te zien is.

Daarna met de Lindy's Starburst Squirst Beaver Tail Brown
 en de Spray Canna Lily Burnt Orange op kleur gebracht. 
De Cadence Dora Perla relief Paste kleur Petrol heb ik met een spatel
een beetje aangebracht.
Zo ook op deze wijze de Cadence Rusty Patina Oxide Yellow.
Toen was het naar mijn zin.

De plaatjes komen uit de knipvel van Scrapboys.
en het klokje van Craft O'clock.
Ik breng dit opbouwend aan met foamtape voor 3D effect.

Dankjewel voor het langs komen.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.