Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 20 januari 2021

Challenge 105 #105 Black / white and a touch of red.

  We beginnen met onze 105de Challenge. Deze Challenge blijft niet bovenaan staan, maar in de rechter zijbalk staat een link naar de Challenge. Daar kunt u de Challenge makkelijk terugvinden.

We begin with our Challenge #105. The challenge doesn't stay on the top. You can find it Always in the sidebar of this blog.



Dit keer willen we graag een creatie zien met:  

ZWART - WIT EN EEN KLEIN BEETJE ROOD.

This time we would like to see:

BLACK AND WHITE WITH A TOUCH OF RED





Hieronder wat voorbeelden van het DT team als inspiratie:
Here you can find some inspiration from our DT team: 


Reanna van Haren 




Petra Geerdink


Jolanda Meursen


Anita van Merode




Carla van Dam- Frissen



Janet Blaauw


Regels:
Er moeten minimaal 15 deelnemers zijn voor de prijs.
De inzending moet nieuw zijn mag dus niet ouder dan een week zijn en niet al ergens gepubliceerd zijn.
Wij geven graag een reactie op de ingezonden stukken, maar wij zouden het wel heel fijn vinden als jullie de Woord Verificatie uit zetten, anders is het voor ons bijna niet doen.
U mag maximaal 2x mee doen!
Rules:
A minimum of 15 participants for the price.
The contribution must be new not older than one week and not published anywhere.
We are happy to respond to the submitted documents, but we would be very happy if you have the word verification off, otherwise it is almost impossible for us to do

You may publish only 2 projects!
De challenge loopt tot de 18de van de volgende maand, we maken dan de volgende dag de winnaar en bekend en krijgt  van HobbyVision een prijsje. De prijs is een waardebon van € 10.00 te besteden bij HobbyVision.
You can place your card till 18 of the next mounth, than we will announce tomorrow the winner. The winner get's a price from HobbyVision.
The price is a voucher from € 10.00 from HobbyVision.
Veel succes met het maken van de creatie.
We wish you good luck with making this creation.




8 opmerkingen:

Nynke zei

Wat een leuke challenge en mooie voorbeelden van het DT!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een leuke challenge is dit weer. Prachtige voorbeelden. Groetjes Betha

Linda zei

wat een super leuke uitdaging, dat word eens goed de hersentjes breken wat voor moois te verzinnen. Prachtige voorbeelden van het DT!, mijn complimenten
Groetjes,

Linda

VoormeKaartje zei

Wat een leuke challenge! Ligt het aan mij dat ik er overheen kijk of staat de mogelijkheid er niet bij om een kaart in te sturen?
Groetjes,Christa

Ina ( Frysk Famke ) zei

Mooie kaarten en challenge

Ik zie ook geen mogelijkheid om de kaart in te sturen

Crealientje zei

Door een tip van Ger-Janne ben ik hier terecht gekomen!
Mijn kaartje pst goed bij deze leuke challenge.
Mooie voorbeelden DT!
Lieve groetjes Crealientje.

Ela zei

Mooie voorbeelden! Ik heb mijn kaartje gelinkt. Groetjes Ela

Astrid van der Linde zei

Het is bij mij niet goed gegaan met het posten van de link. Had dit nog nooit eerder gedaan en de foto is dus niet goed zichtbaar. Kunnen jullie mijn link verwijderen zodat ik het nog een keer probeer? Verder vond ik het echt een geweldige challenge!