Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 16 januari 2021

Facebook Live - Lavinia, inkten en een gelli plate

Hallo allemaal,

Hebben jullie ook gezellig meegekeken tijdens mijn live uitzending?
Hierbij heb ik weer een Lavinia kaart gemaakt.
Dit keer heb ik er een techniek bij gebruikt met inkt op een gelli plate en daar nog wat inkt gespetterd.
Weer een iets andere techniek, maar ook weer reuze leuk!



Deze kaart is het eindresultaat van deze live uitzending.
Zie je hoe de achtergrond een mooi verloop heeft van een soort vlekken van water?
Daar op heb ik weer een scene gemaakt met de Lavinia stempels.
Ook heb ik nog met een fijne lijmpen leuke glitter aangebracht.


Je kan de uitzending hier nog een x bekijken:

 

            

 En hier kan je de materialen vinden die ik gebruikt heb:





1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart weer! Groetjes Betha