Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 22 januari 2021

Kijkdoosje

   Hallo allemaal,

vandaag wil ik een kijkdoosje laten zien wat ik heb gemaakt

met een DDBD mal en Lavinia stempels.


Toen Lavinia stempels net uit waren had ik zoiets van is niet

mijn ding. Daar ben ik nu van terug gekomen. De laatste tijd zie je

weer in de media meer en meer creatie's met de Lavinia stempels.

En ook ik ben er toch mee begonnen. En wat is het leuk om te doen!

Ik ben begonnen met een paar stempels een kaart te maken.



Bij deze kaart heb ik ook een paar stempeltjes gebruikt van MD, 

omdat ik nog niet zoveel Lavinia's had. Maar kijk eens hoe prachtig deze

boom is van Lavinia! Maar inmiddels heb ik er wat

meer en heb geprobeerd om er eens wat anders mee te maken.

Een kijkdoosje.


Met een DDBD mal heb ik eerst een doosje gemaakt, en die voorzien 

van een leuk designpapiertje van CraftÓ clock.

Tegen de achterkant heb ik een afdrukje van een gellie plate gebruikt

wat ik nog had en hier een maan op gemaakt en een tak en een  klein 

kasteeltje gestempeld.

In het doosje heb ik een stripje papier geplakt waar ik de tak en 

konijntjes op heb geplakt zodat je wat diepte krijgt.


Op deze foto kun je dat nog net zien. Best lastig om hier een

goede foto van te maken. Daarna ben ik de buitenkant gaan versieren.

Hier en daar op het DP papier gestempeld en ook de engeltjes gestempeld,

uitgeknipt en opgeplakt.

Dit is toch weer een leuke manier om de Lavinia stempels te gebruiken.

Hieronder zet ik de linkjes neer wat ik voor dit kijkdoosje heb gebruikt.

Als je op het plaatje klikt kom je bij het produkt in de webshop.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en als je dit ook

gaat maken, alvast heel veel plezier!

Lieve groetjes Pouwla.


    
   
    
  

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig en wat een leuk idee om stempels in deze mal te gebruiken! Ga ik ook eens doen. Dank voor de inspiratie. Groetjes Betha