Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 26 januari 2021

Kaart met STENCILSL344 en Mandala Masks

 Hallo allemaal,

Vandaag een kaart voor jullie als inspiratie gemaakt met de mooie nieuwe Mandala Masks van Studio Light.


De achtergrond is is een Gelli Plate achtergrond die ik nog had liggen. Deze heb ik uitgesneden met het 'Studio Light - Cutting Stencil Essentials - Stencil Journal STENCILSL344'. 


Deze is bedoeld om Journals mee te maken, maar kun je ook heel goed gebruiken om een mooie vorm kaart mee te maken.

Hierop heb ik delen uit de 'Studio Light - Mask Stencil - Doodle Essentials MASKSL58, 59 en 61' omgetrokken met een Staedtler Pigment Liner 0,8.

Daarna heb ik de motieven ingekleurd met Faber Castell Polychromos. Deze potloden kun je in sets kopen maar ook als losse potloden als je bijvoorbeeld eerst wil proberen of het iets voor je is.

Ik heb deze kleuren gebruikt:

101 White

153 Cobalt Turqouise

156 Cobalt Green

157 Dark Indigo

180 Raw Umber

264 Dark Phatalo Green

Daarna alles geblend met de 'Derwent Blender'.

Tussen de motieven heb ik nogmaals een deel uit het 'Studio Light - Mask Stencil - Doodle Essentials MASKSL58' met behulp van een Blending Brush wat 'Distress Oxide - Broken China' aangebracht. 


Met dezelfde Staedtler Pigment Liner 0,8. heb ik nog op verschillende plaatsen tussen de patronen wat zwarte stipjes gezet.

Daarna heb ik hem op een dubbele kaart van zwart kaartstock geplakt. Deze maak je met hetzelfde stencil (STENCILSL344). Leg hiervoor een dubbel gevouwen strook cardstock met de vouwlijn tegen een van de randen van de snijmal aan zodat deze niet uitgesneden wordt.

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie opgedaan hebben en bedankt voor het kijken!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.