Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 5 september 2024

Coffee & Chocolate

 Hallo,

Leuk dat je dit blogbericht gaat lezen. Deze keer ga ik je inspireren met een slimline kaart en de collectie Coffee & Chocolate van Stamperia.


Voor de basis heb ik de slimline stans uit de Feelings of Freedom collectie van Jenine's Mindfull Art. De buitenste stans heb ik uit het Pearl Cardstock van Florence gestanst.

In de Coffee & Chocolate collectie van Stamperia zitten o.a. hele mooi Background papers. Hieruit heb ik de tweede stans gestanst en gelijktijdig heb ik de stans met de stipjes gebruikt. Na het stansen was effect zichtbaar en leken het koffievlekjes. Hoe toepasselijk!


Van 49 and Market is er de Vintage Bits collectie en daar zit een Lace Washitape in. Op reststukje van het cardstock heb ik de washitape aangebracht. Dit stukje heb ik met foamtape in het midden van de kaart geplakt. 


Van een eerdere creatie had ik nog wat restantjes liggen waar ik mooi nog de bloemen uit kon stansen die uit de Victorian Dreams collectie van Jenine's Mindfull Art komen. 

In de collectie zitten ook hele leuke chipboard elementen. Die heb ik gebruikt in combinatie met de bloemen.

En tot slot heb ik er nog een leuke tekst die ook in de Die Cuts zit, gebruikt.

In het hart van de bloemen heb ik nog een plakparel gedaan uit de Vintage Christmas collectie van Jenine's Mindfull Art.




Ik hoop jullie met deze kaart weer geïnspireerd te hebben. Alle producten die ik heb gebruikt, vind je in de webshop door op onderstaande afbeeldingen te klikken.

Tot de volgende keer!








2 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Een prima combinatie al ben ik niet zo van de chocolade maar koffie met drop is niet zo'n goede combi. Mooie kaart met dat ragfijne kantje.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha