Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 16 september 2024

Herfstkaart

Hallo allemaal,
 
Vandaag is het mijn beurt weer om een inspiratiekaart te laten zien. Je merkt al aan de natuur dat het weer een beetje herfst gaat worden dus leuk om weer met dit thema kaartjes te maken. Er zijn weer leuke herfst materialen bij Marianne Design uit gekomen en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Voor de basis heb ik een slime linemal gebruikt en deze uit designpapierbloc Welcome Fall gestanst en op wit cardstock geplakt. Vervolgens een eekhoorn enz gestanst en deze met kit in 3D opgeplakt. De tekststicker heb ik op een gestanst cirkeltje geplakt en er onder een stukje hempcord speels onder verwerkt. De kaart verder af gemaakt met wat strassteentjes.

 
Met de beukennootjes en bladeren maak je je herfstkaart helemaal af!

Ik hoop dat ik jullie inspiratie heb gegeven en heel veel plezier met het maken van deze kaart.

 
Creatieve groetjes Ellie
 
Hier onder vind je de gebruikte materialen die ik op deze kaart heb gebruikt.
 
  
Marianne Design - Craftables - Sticker Circles Hemp cord  - 0,8mm x 100m - NaturelMarianne Design - Creatable - Passepartout Tree   Marianne Design - Stickerset - Welkom herfst by Marleen Marianne Design - Creatable - Eline's Mushrooms Marianne Design - Craftables - Tiny's Maple leaf    Marianne Design - Craftables - Tiny's acorn & chestnut   Marianne Design - Craftables - Tiny's Squirrel Marianne Design - Craftable - Slimline Flowers

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel leuk! Groetjes Betha

martina's kaartjes zei

een leuke herfstkaart is het geworden, mooi
grtjs,martina