Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 9 september 2024

Happy Holidays

Hallo allemaal,

Onze zomervakantie is nog niet zo heel lang voorbij of we gaan alweer met de kerst verder.

Zo kwam het nieuwe boek van Maremi`s Small Art uit met Christmas Fairies.

Helemaal leuk om daar natuurlijk mee aan de frutsel te zijn.

Dit keer heb ik er een slimline kaart mee gemaakt die niet zo moeilijk is.

Ook dat is wel eens leuk ;)




De ondergrond, daar ben ik mee begonnen, en dat heb ik gedaan met de Distress Spritz van Ranger.
Lekker veel glimmers....die je helaas op de foto niet kan zien.

De kleuren van de Spritz die ik hiervoor gebruikte zijn :
Barn door en Fossilized Amber.

Het papier is het florance aquarel papier en dit keer de 300gr. Die kan lekker veel vocht aan.

Daarna heb ik met een goudkleurige pasta en een stencil wat sterren erop gemaakt.
Ook uit het boek heb ik sterren geknipt en het en der op de kaart geplakt.

Het meisje had ik al uitgeknipt en kon plaats nemen op de kaart.
Langs de onderkant nog wat donkere tinten met een Stabilo All potlood en een nat penseel.

De tekst, die komt ook uit het boekje.
Als laatste nog wat witte accenten met een gelpen en een posca en  toen kon het geheel op een
zwarte basis kaart.

Zo, mijn kerst begin is er.  En zoals elke jaar wil ik altijd iedereen een zelfgemaakte kaart sturen.
Helaas lukt met dat nooit whahaha...maar goed, een gekochte kerstkaart is ook leuk. Het gaat er om dat je aan de ontvang(st)ers denkt.

Nou, dit was het voor mij. Ik wens je nog een fijne dag en tot de volgende blogpost.


                                          


  








                         











3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig! Groetjes Betha

Marjolijn van Elsberg zei

~Wow echt een plaatje is het, prachtig! Het boek heb ik nu ook ( niet te weerstaan) dus ik kan er mee aan de slag na jou tips!

Anoniem zei

Prachtig 😍 is