Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 14 september 2024

JMA planner pagina

 Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een pagina gemaakt voor in mijn JMA planner.

Voor mij best een uitdaging omdat ik dit nog niet zo heel vaak heb gedaan.

Voor deze pagina heb ik voornamelijk de JMA Victorian dreams lijn gebruikt.

En... er zijn leuke aanbiedingen in de webshop met deze super toffe planner!

Kijken/lezen jullie weer mee?....



Als eerste heb ik een stuk watercolor papier 200grams gesneden van 13cm breed x 20cm hoog.


Ik ben begonnen met het op kleur brengen van de achtergrond. 
Hiervoor heb ik de paarse inkten uit de JMA Victorian dreams lijn gebruikt.
Ik heb wat inkt op mijn acrylblok gedaan met wat water erbij. Dit heb ik op mijn watercolor papier aangebracht. Dit heb ik een paar keer herhaald totdat de achtergrond voldoende bedekt was.
Hier en daar wat waterspetter erop gedaan zodat je dit ook in de achtergrond terug ziet.
Daarna even met de heattool gedroogd.


Daarna heb ik met het mask JMA-IP-Mask129 gewerkt.
Dit is een mask uit de Inner peace lijn van JMA. 
Met een blending brush en de paarse inkten heb ik hier en daar wat structuur in de achtergrond verwerkt.


Daarna heb ik op de achtergrond gestempeld met stempels uit de JMA Victorian dreams lijn.
Dit heb ik met dezelfde paarse inkten gedaan.


De JMA Victorian dreams lijn heeft ook een hele toffe stansmal voor de planner.
Deze heb ik gestanst uit donker paars papier. 
Dit zit in het mixed paperpad van de Victorian dreams lijn.
Bij mij stak hij nog net iets uit. Dit heb ik recht geknipt met het watercolor papier.


Uit het die-cut boekje en het mixed paperpad heb ik plaatjes gezocht.
De randjes van de plaatjes en de pagina heb ik beïnkt met de 
distress ink walnut stain.


Er zitten ook super leuke mapjes met teksten bij deze lijn.
Altijd weer moeilijk kiezen uit zoveel prachtige teksten.
Deze keer is het geworden: Wees dankbaar voor elke dag.


Bij de planner stansen zitten ook leuke reinforcement stansjes.
Deze heb ik gestanst en rond de gaatje geplakt.


Hieronder zie je het eindresultaat van de pagina.




Bedankt voor het kijken naar deze blog.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Tot de volgende keer!

Lieve groetjes Martine Krol

Hieronder vind je de gebruikte materialen