Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 24 september 2016

Bruidspaar, van harte!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een trouwkaartje voor jullie. De juf van Thijmen ging trouwen en mij werd gevraagd of ik een kaartje voor hen wilde maken. Natuurlijk wilde ik dat wel. 


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art hart gebruikt. Die heb ik op cremekleurig cardstock gelegd, overgenomen en uitgeknipt. Daarna nog een keertje een paar maatjes kleiner.

Dan de mal 2 x op het designpapier van Maja Design gelegd, overgenomen en uitgeknipt. Designpapier en cardstock op elkaar geplakt en een beetje schuin op elkaar gelegd. Achter de kleinste hart heb ik een hartenmal van Noor! Design geplakt.


Rechtsboven op het kleinste hart de duifjesmal van Noor Design. Natuurlijk moet er ook een tekst bij komen. Ik heb de banners, ook van Noor! Design uit designpapier en cardstock gestanst. Een tekst op de cardstock en de kleinst banner op de grootste geplakt. Ik heb de bovenste banner wel een beetje bol erop geplakt. Op de onderste banner heb ik aan beide zijdes nog een pareltje gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen.


Met de Dutch Doobadoo Pearl Pen heb ik linksboven en rechtsonder nog wat pareltjes gemaakt. Dat vult een iets te lege plek mooi op.

Met de vintage flourishes mal heb ik nog wat bloemen gemaakt. In het midden ook weer een pareltje gemaakt.


Linksonder heb ik nog een swirl mal van Noor! Design geplakt. Hierboven op nog wat bloemen. En ook hier weer de bloemen van de Noor! Design Vintage flourishes mal.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en geniet nog van het prachtige weer. Tot de volgende keer!

Liefs,



De artikelen die ik gebruikt heb. zijn te bestellen in de webshop. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Heart  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Open Hart met vlinder  Noor! Design -  Vintage Flourishes - hart/duif  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st)  Noor! Design - Clearstamp - Banner teksten  Scrappapier Maja Design - Summertime - Light Scarlet


Parelsnoer - wit - 3mm  Noor! Design - Vintage Flourishes - Bloem 5 blad


Geen opmerkingen: