Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 14 september 2016

Enjoy!

Hallo allemaal,

Zijn jullie ook zo gek op vlinders? Ik vind ze zo mooi. Bij Dutch Doobadoo is een nieuwe mal uitgekomen in de vorm van een vlinder. Je begrijpt zeker wel dat ik hier heel blij mee ben.


Ik ben begonnen door de mal over te nemen op wit cardstock. Daarna heb ik deze uitgeknipt of snijden, kan natuurlijk ook. 

De binnenmaten staan ook op de mal. Die heb ik overgenomen uit designpapier van Maja Design, Vintage Romance. Om het designpapier mooi op de vlinder te krijgen, heb ik de mal weer op de vlinder gelegd en de binnenmaten met potlood overgenomen op de vlinder. Doe dit heel licht zodat je het na het opplakken van het designpapier dit makkelijk weer weg kan gummen.



De bloemen heb ik gemaakt met diverse mallen van Noor! Design en Precious Marieke. Deze heb ik uit wit cardstock gestanst en uit designpapier. Op een aantal heb ik in het midden de stempel van Crealies gestempeld.

Rechtsonder nog een labeltje (Noor! Design Vintage Flourishes) gestanst uit kraftpapier. Hierop heb ik de tekst Enjoy gestempeld. Die is ook van Noor! Design en komt uit de Sending Messages collectie.  

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,




De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Vlinder  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - He`s my man  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren  Noor! Design - Vintage Flourishes - Tripple Tricker  Noor! Design - Vintage Flourishes - Bloem 6 blad punt

Noor! Design - Vintage Flourishes - Bloem 5 blad  Stansmal - Precious Marieke - Flowery - Buttercup Trio  Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 42  Noor! Design - Stamp + Stencil - Crafty Coctail Flowers

Geen opmerkingen: