Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 21 september 2016

Noor! Design Sketch Challenge #4

In de Noor! Design Challenge groep zag ik deze leuke sketch voorbij komen met de blauwe mal 6002/0147. Dit is al een oudje, maar het blijft toch een favoriet van mij.

Wil je ook meedoen met de Sketch Challenge? Wordt dan lid van deze Facebookgroep: https://www.facebook.com/groups/noordesignchallenge/


Af en toe vind ik het gewoon makkelijk om eens via een sketch te werken. Niet nadenken hoe je de Lay-Out van een kaart op wilt bouwen... puur snijden en versieren maar :-)


Ik heb voor deze kaart het prachtige Lavendel paperpad 6011/0501 gebruikt. Ik hou wel van die heerlijke paarse tinten!


Langs de bovenkant heb ik de blauwe mal 6002/0562 gebruikt. Deze heeft ook wat debossing, dus sommige gedeeltes worden naar beneden geduwd. Dit geeft echt een mooi resultaat.

Aan de linkerkant heb ik nog een label verwerkt met daarop een klein bloementoefje en wat wit scrappersfloss.


De prachtige klimop heb ik gemaakt met de stansmal uit de Autumn serie, de 6002/0456. Op de klimop heb ik een flinke bloementoef verwerkt.


Voor deze kaart heb ik gekozen om geen inkleurde stempel of vintage plaatje te kiezen, maar puur alleen een tekst. Deze teksten van het Friendship set 6410/0041 blijf ik toch  mooi vinden.

Noor! Design - Friendship- Clearstamp tekst ENG Noor! Design - Autumn - Klimop

Om de hele kaart een Shabby look te geven heb ik de randen eerst bewerkt met een paper distresser en daarna voorzien van Crackle Paint - White.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Joy! Crafts - Cutting & Embossingstencil Frame vierkant Noor! Design - Paperpad A4 - Lavendel  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Randmal ovaal Noor! Design - Autumn - Klimop Noor! Design - Friendship- Clearstamp tekst ENG Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st) Stempelinkt - Versafine - Onyx black DecoArt Media - Crackle Paint White Prima Marketing Distress toolScrappersfloss Karen Foster - Bone Kant met roosjes en parels - gebroken wit


Geen opmerkingen: