Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 9 september 2016

Veel liefs


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien die ik gemaakt heb met prachtige materialen.


 Ik de kaart gemaakt met behulp van een shape mal van Dutch Doobadoo the Dutch card art Harmonica A4.


Het mooie designpapier is van Maja design.


Aan de zijkanten heb ik de mooie mal 6002/0562 verwerkt.


De mooie takjes zijn van Mariannedesign. Je tekent de mal na en snijdt deze uit, dat doe je ook met het designpapier en je rilt de rillijnen. Veel plezier met het maken van deze kaart, het is een heel leuk model.


Dit was weer mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Een hele fijne dag allemaal en tot de volgende keer.


Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Harmonica Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Randmal ovaal Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st) Noor! Design - Clearstamp - Banner teksten Creatable Marianne Design - Tiny`s Ferns Scrappapier Maja Design - Summer Crush - He gives her flowers Joy! Crafts - Artificial Flowers - wit/roze

Geen opmerkingen: