Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 27 september 2016

Dreaming of a white Christmas !!!

Hallo allemaal !!!

Vandaag mag ik jullie weer een nieuwe Card art mal van Dutch Doobadoo laten zien.
Eind deze maand liggen de nieuwe artikelen in de winkels, maar je kunt ze nu ook alvast als pre-order bestellen.


Deze keer heb ik de Card Art Ster gebruikt.

Als basis ben ik begonnen met kraft karton.
Hier heb ik eerst het patroon uit uitgetekend en vervolgens uitgesneden/
Ril de lijnen vervolgens, denk erom dat de ster mooi tegen elkaar aansluit.

Hierna heb ik eerst het kraft karton in de Gesso gezet, zodat dit alvast mooi kon drogen.
Intussen heb ik het patroon nog een keer getekend op het prachtige design papier "Home for the Holidays" van Maja Design.
Ik heb alle randen bewerkt met de distresser.

De ree is een plaatje van het design papier, deze heb ik uitgeknipt en passend gemaakt op de rechthoek van Noor! Design.
Nadat ik dit allemaal op had geplakt, heb ik nog een paar sneeuwvlokken van Noor! Design gestanst en opgeplakt.

Aan de rechterkant heb ik de kaarsen van Noor! Design gedaan en aan de bovenkant een paar sterren van Dutch Doobadoo.

Aan de linkerkant heb ik de kerstbomen van Noor! Design gedaan en hierop een Dutch Doobadoo laser art Sneeuwpop.


Tussen het kraft en het design papier van de ster heb ik een stukje kant geschoven.

Zo kun je de kaart met een strik sluiten.

Linksboven en rechtsonder heb ik de nieuwe stansen One of a Kind set "Hert" van Noor! Design gedaan.

De bellen en de kerstster heb ik uit glitterkarton van Joy! Crafts gestanst.
Helaas zie je dat niet zo goed op deze foto ;)

Zo ... dat was het weer voor vandaag.
Ik ga snel verder met de volgende mal :)

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren .... alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!




De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

PRE-ORDER 6 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Ster   Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Sterren    Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Snowman   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset hert (10    Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 2 40 mm stencil   Noor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjes   Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbomen   Joy! Crafts - Papierset A4 - glitter wit

1 opmerking:

Cobie zei

Prachtige kaart!
Groetjes Cobie