Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 29 september 2016

Crafty Boutique

Nieuw van Joy! Crafts is het Crafty Bouquet set. In dat set zit 8 vel dubbelzijdig A4 designpapier, de Shaped Card Art mal om de speciale vorm van de kaart te snijden en de stansmal van de bloem.

Ik ben er ook mee aan de slag gegaan en heb deze kaart ermee gemaakt.



Het is echt weer een super leuk model om te maken. Ik heb de kaart bovenaan achter de bloementoef laten rusten zodat hij goed blijft staan.


Op het organzastrik nog een grote roos geplakt en daarachter nog wat blaadjes gedaan, deze zijn gemaakt met de Noor! Design Leaves 6002/0331.


Voor de decoratie nog een mooie vlinder uitgestansd, hiervoor heb ik de stansmallen 6002/0381 en 6002/0390 gebruikt. In het midden een wijzer geplakt.

De kleine labels zijn gemaakt met de Vintage Flourishes mal 6003/0062. Daarop heb ik met de Label Letters van Tim Holtz de tekst gemaakt.


Deze mooie bloemenstans zit ook in het Crafty Boutique set. Mooi is die hé? In het midden van de bloem heb ik wat parels gemaakt met de witte Dutch Doobadoo Parelpen


Aan de zijkanten heb ik nog de blauwe randmal 6002/0562 gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Joy! Crafts - Crafty Boutique - 1 Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Leaves blad 1 Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Open Hart met vlinder Noor! Design - Blauwe mal - 2 vlinder Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Randmal ovaal Noor! Design - Vintage Flourishes - Dubbele Tag Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters  DecoArt Media - Crackle Paint WhiteScrappersfloss Karen Foster - Bone  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml

Geen opmerkingen: