Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 1 september 2016

Card Art kerstkaart

Hallo allemaal,

Wat gaat de tijd toch snel,
Het is al weer september en de KGK dagen zijn vandaag van start gegaan.
Natuurlijk is Hobbyvision daar ook weer van de party en ik mag ook
daar bij zijn. We gaan er samen weer een leuke beurs van maken.
Ik weet niet of je nog van plan bent om te komen maar er is ook nog een leuke
workshop te doen bij de stand. Je kan dan een mixed media project maken waarbij
er gebruik word gemaakt van zwarte gesso en inca gold!!
Je kan dit leuke schortje dan ophangen met daar een lekker recept in.
Of je geeft hem kadoo ;p
Wil je nog zeker zijn van een plekje dan kan je je nog opgeven:
Hier is de LINK 
event

En als je niet naar de beurs komt kan je altijd nog dit leuke kaartmodel
van Doobadoo bestellen en lekker thuis aan de knutsel gaan.



Deze vorm is een Card Art van Doobadoo en dat is dus tekenen, knippen, vouwen en versieren.
De basis heb ik van Kraft papier gemaakt.
Het designpapier wat ik er op gebruikt heb is van Noor!Design.
Dit heb ik langs de randjes voorzien van witte crackle paint.
In het midden aan de linkerkant heb ik een poinsetta ( kerstster ) met wat hulst bladeren verwerkt.
en aan de rechterkant de kerstboom van de "one of a kind" serie.
Net als de hertjes is alles van Noor!Design.
In de bovenhoeken heb ik nog de sterren rand geplakt en een stukje van een kerst swirl.
De gehele kaart kan gewoon dubbel en gaat zo in een 15 x 15 envelop.

Dus ik heb weer een kerstkaart klaar hihi...en dat met dit lekkere weertje buiten ;)

Ik vond het een leuk modelletje om te maken.


En deze artikelen heb ik voor deze kaart gebruikt:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Harmonica    Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset hert (10   Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset huisjes (  Paperbloc - 15 x 30 cm - Shabby Christmas  Noor! Design - Cutting & Embossing mal - Happy Holidays - Reindeers  Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Happy Holidays - Ovale hulstmal (3s  

Noor! Design - Winter Wishes - Circle Stars  DecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste White  Prima Marketing - Comfort Craft Knife 

1 opmerking:

Sylvia zei

Super mooie kerstkaart. Leuk model.

Groetjes Sylvia