Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 21 september 2016

Sizzix - Especially for you

Ik mocht weer iets laten zien op het blog van Kippers Hobby. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met allerlei stansmallen van Sizzix. Het prachtige designpapier komt uit het nieuwe Lavendel paperpad van Noor! Design. Dit is dubbelzijdig A4 papier. Vind de kleurtjes zelf wel heel erg gaaf.


Om de kaart te laten staan heb ik de volgende afmeting gebruikt: De kaart van 15 x 30 cm ril je op 15 - 17,5 en 20 cm. De achterkant plak je vast met dubbelzijdig tape. Je kan de kaart nog gewoon dubbelgevouwen in een envelop verzenden.


Als eerste heb ik een Hagelwitte kaart van 11 x 11 cm gesneden en hierop de mooie Mixed Media hoekstans van Sizzix gebruikt. Deze mal kan je op elke gewenste plek gaan stansen aangezien deze gaan buitenrand heeft die uitsnijdt. Daarachter heb ik designpapier geplakt uit het Lavendel paperpad.


Ook heb ik nog de mooie Scribbles & Splats mal van Sizzix nog verwerkt op deze kaart. Dit blijft een super mooie mal.

De vlinders zijn gemaakt met de Detailed Butterfly stans van Sizzix. Deze heb ik alleen in het midden vastgeplakt zodat de vleugels echt omhoog blijven staan. In het midden een kleine witte wasknijper met een strikje van Scrappersfloss.


Achter de bloementoef heb ik nog wat blaadjes verwerkt, deze zijn gemaakt met de Leafy Lane stans van Sizzix. De paarse bloemen zijn van Marianne Design.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Sizzix - Thinlits Die Set - Mixed Media #3  Sizzix - Thinlitz - Tim Holtz Detailed Butterflies Sizzix - Thinlits Die Set - Leafy Lane Sizzix - Framelits Die Set - Thinlints Scribbles & Splat  Noor! Design - Paperpad A4 - Lavendel Marianne Design - Feathers Natural  Marianne Design - Paper Flowers - Rose bud Dark lavender Marianne Design - Paper Flowers - Daisies Dark Lavender DecoArt Media - Crackle Paint WhiteNoor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st) Noor! Design - Clear stamps - Banner text

1 opmerking:

Cobie zei

Mooie kaart!
Groetjes Cobie