Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 18 september 2016

Een jongetje

Babykaartjes worden door mij veel verstuurd.
Als er bij gezinnen uit de onze kerk een baby wordt geboren, stuur ik ze een kaartje.
Ik probeer ervoor te zorgen dat er altijd wat voorraad is.


Het model van de kaart is de babyfles van Dutch Doobadoo. Deze gebruik ik graag voor babykaarten.
De afbeelding (MB0159) heb ik gestanst en op de basis cirkel (CR1331) geplakt.
Bij de beertjes past dit design papier uit paper bloc "Eline's babies pink" (PB7050) erg leuk.
Een paar bloemetjes (LR0388) met een plakparel (JU0955) met wat swirls (LR0414).
Onderaan een paar babyvoetjes (LR0305).
Op de dop van de fles heb ik een tekst (EC0106) gestempeld. Om de hals een strik van tule (JU0924) met een paar rammelaartjes (LR0307).

Een fijne dag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Card Art - Zuigfles  Paperpad Marianne Design - A4 - Eline`s Babies pink  Knipvel Marianne Design - Mattie`s Mooiste - baby  MD Craftables - Basic Round  MD Creatable - Rattle  Marianne Design - Creatable - Swirls & Leaves  Marianne Design - Creatable - Flower Doily LR0388  

2 opmerkingen:

Renate zei

Super leuk gemaakt!!!
Mooi, met de subtiele details van Kraft.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Wat attent van je om al die mensen een kaartje te sturen. Dat wordt altijd gewaardeerd, dat weet ik uit ervaring, vooral als ze het niet verwachten.
Het is een enige babykaartje!
GerJanne