Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 15 september 2016

Free Hugs & Kisses

Jenine heeft nog een hele mooie kaart gemaakt naar aanleiding van een scrap en chat.
  De hints en beschrijving kan je hier vinden:  http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2016/05/scrapchat-van-2-mei.html 


Voor deze creatie heb ik de prachtige Sweet Romance lijn van Studio Light gebruikt, deze blijft echt geweldig. De cirkels heb ik uitgestansd met de Sizzix - Framelits Die Set 8PK - Circles 657551.



Het kleine labeltje komt van een stansvel van Studio Light. Hierop heb ik de tekst Joy geplakt, deze komt uit het Sizzix - Thinlits Die set 7PK - Hello Doily 661096 set. Ipv een stipje heb ik een plakparel als puntje op de J gebruikt.


Achter de bloementoef heb ik de Sizzix - Thinlits Die - Graceful Garden 661063 gebruikt. Deze was alleen iets te groot voor deze creatie, dus heb ik de roos eraf geknipt zodat je alleen de prachtige swirl overhoudt.

Sizzix - Thinlits Die Set - Graceful Garden  Sizzix - Thinlits Die Set - Hello Doily



Op de middelste cirkel heb ik de Sizzix - Thinlits Die set 7PK - Hello Doily 661096 gebruikt, deze past precies op de cirkel. Ik had eronder volgens de beschrijving ook een cirkel van 9 cm geplakt, maar achteraf had dit eigenlijk niet gehoeven, ik had ook alleen de grootste geschulpte cirkel uit dit set kunnen gebruiken. De vlinder komt uit de Sizzix - Thinlits Die set 4PK - Winged Beauties set. In dit set zitten 4 stansjes. In het midden heb ik een Pen Nibs gebruikt.



Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.





Alle gebruikt materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Sizzix - Thinlits Die Set - Winged Beauties Sizzix - Thinlits Die Set - Graceful Garden Sizzix - Thinlits Die Set - Hello Doily Studio Light - Sweet Romance - 3D Stansvel EASYSR514 Studio Light - Sweet Romance - 3D Stansvel EASYSR518 Studio Light - Sweet Romance - Basisvel BASISSR215 DecoArt Media - Crackle Paint White Tim Holtz - Pen Nibs 12 st  

Geen opmerkingen: