Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 8 september 2016

Sleetje rijden

Gelukkig duurt het nog wel een paar maanden voordat we de kerstkaarten gaan versturen. 
Maar ik probeer om er elke keer wat te maken zodat het op het laatst geen stress wordt...


De basis is Card art Ster van Dutch Doobadoo en maakte ik van kraft papier. Het design papier is "Home for the Holidays" van Maja Design.
Langs alle randen smeerde ik wat crackle paint.
Links in de hoek de kerstbellen en rechtsonder een tekst op een banner.
Tussen de ster uit deed ik een stukje wit lint zodat de kaart dichtgestrikt kan worden.


In het midden een lief plaatje van Gerda's Hobbyshop op het basis ovaal.
Een kerstster bij wat hulsttakkea en een sneeuwster.
Aan de buitenkanten een spar die ik wat sneeuw gegeven heb met snowtex. Op de "grond" wat Foamball Clay geplakt zodat het op sneeuw lijkt.
Langs de bovenranden hangen ijspegels die ik wat snowtex gegeven heb voor een wat winters beeld.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1333 Basic-Oval, CR1343 Christmas bells
Creatables: LR0122 Poinsettia recht, LR0142 Poinsettia mini, LR0244 Hulsttakjes, LR0378 Spar, LR0392 Snowy Icicles, LR0393 Ice crystals
Clear stamp: PL1517 Project NL Winter
Plakparels: JU0932 clear, JU0938 light blue & blue

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met deze winterkaart.
Bedankt voor je bezoek en een fijne dag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Ster   Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm  MD Craftables - Basic Oval  Marianne Design - Craftables - Christmas Bells  MD Creatables - Spar  Marianne Design - Creatable - Snowy Icicles  Marianne Design - Creatable - Ice crystals  Marianne Design - Project NL - Clearstamp Winter  DecoArt Media - Crackle Paint White  DecoArt - Snow Tex - 4oz

1 opmerking:

Doris knippenenplakken zei

Leuke kerstkaart Tineke !
Groetjes Doris