Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 29 april 2020

Altered Mixed Media Journal met Cindy


Hoi allemaal, 
Vandaag mag ik jullie weer van inspiratie voorzien hier op het blog.
Ik ging dit keer aan de slag met dit leuke journal en bewerkte de voorkant met mijn favoriete Finnabair Wax. Niet al te moeilijk maar des te leuker om te doen. Verder werkte ik met masking tape om structuur te creëren en (her)gebruikte ik een paar oude penselen. 
Vind je het leuk om ook zoiets te maken? 
Onderaan de post vind je een lijst met gebruikte materialen. 

Ik heb ook een realtime tutorial op mijn YouYube kanaal geplaatst. 
In het engels maar je kunt de ondertiteling aanzetten zodat het wat beter te volgen is. 


Ik  zou het super leuk vinden om je creatie terug te zien als je iets hebt gemaakt nav mijn video!
Je kunt je projecten in onze HobbyVision facebook groep plaatsen. Dit is een super leuke groep waar we met elkaar creatieve ideeën en creaties delen.
Je vindt 'm hier: 




Super leuk dat je even langskwam!