Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 2 april 2020

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Deze keer laat ik een kaart zien die ik heb gemaakt voor de challenge Vouwkaart, hier op het blog. Hiervoor heb ik de ticketmal pocket van Studiolight gebruikt en het mooie designpapier van Altair Art Mysterious Garden.


Als basis heb ik een wat ouder stansmodel genomen en uit roze cardstock gestansd. Daarvan heb ik de voor en de binnenkant beplakt met designpapier. De randen zijn trouwens allemaal bewerkt met witte gesso.



De basis van de Pocket ticketmal is ook van roze cardstock. En deze op de rillijn gevouwen en ook beplakt met design papier. Bij deze lijn zitten ook leuke plaatjes om uit te knippen. die kon ik dus mooi gebruiken om in de pockets te doen.


De linkerkant van de ticketmal zit tegen de linkerkant van de basis geplakt. nu kun je het zo opvouwen en de basis dan met een strik dicht maken.


Op de achterzijde is dan nog plaats voor een leuk plaatje. De woordjes op de voorkant zijn stansmallen van StudioLight en bewerkt met embossingpoeder.

Bedankt weer voor het langskomen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op de afbeelding klikt kom je gelijk op de juiste plaats in de webwinkel.

Altair Art - Mysterious Garden - Add Ons Ephemera CardsStudio Light - Essentials Cutting Dies - Quotes Birthday Studio Light - Ticketmal Panel/Pocket - STENCILSL255 Altair Art - Paperpad 15,2 x 15,2 cm - Mysterious Garden  WOW embossingpoeder - Metallic Copper Sparkle - Regular Florence Cardstock - Texture 12x12" - Sorbet Vaessen Creative - Ribbon 42mm - 10meter

3 opmerkingen: