Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 25 september 2020

Ajax

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een verjaardagskaart gemaakt voor onze kleinzoon die 8 jaar is geworden en fan is van Ajax. Ja dan kan een voetbalkaart natuurlijk niet ontbreken. 



Als basis heb ik die leuke mal van DutchDoobadoo genomen en de buitenste rand overgetrokken op rood cardstock. De volgende lijn op wit cardstock en alle losse onderdelen op zwart cardstock. Dit alles heb ik eerst op elkaar geplakt. Hierna heb ik een reep rood cardstock gesneden van 15 cm x 30.5 cm en dit gerild op 9 cm en 18 cm. 



De korte kant en 1 lange kant heb ik beplakt met designpapier van de Crafty Kit van Dutch Doobadoo. Uit groen cardstock heb ik een leuke grasrand gestansd. Hier zit alleen lijm op de onderrand zodat je er altijd wat achter kunt plakken. 

Nu is het tijd om de kaart te versieren met allerlei leuke stansen. Alle voetbalstansen zijn van Crealies en hiervoor heb ik wit rood en zwart cardstock voor gebruikt. Door de vetergaten van de voetbalschoenen zit een zwart stukje hempcord geregen.


Links op de bal zit het leuke Ajax tenue. Dit heb ik zo zelf bedacht want je stanst in principe alleen het shirt en de broek uit. De voetballen op de kaart zijn uit zwart cardstock gestanst en de omtrek van de bal uit wit, door de mal om te trekken met potlood en uit te knippen. Rechts bovenin zit een foto van onze kleinzoon met daarachter een beker uit goudkarton.



De naam van zijn favoriete voetbalclub kon natuurlijk niet ontbreken. Het kleine voetballetje is opgeplakt met een stukje foamtape zodat het wat hogerop ligt en je de kaart er tegenaan kunt zetten.



Tot slot nog wat tekst erbij. Deze komt ook uit het Crafty Kit pakket.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

Alle gebruikte produkten zijn te koop bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeelding te klikken kom je vanzelf op de juiste plek in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art -  Soccer ball Dutch Doobadoo - Dutch Crafty Kit - Kick it Stansmal - Crealies - Duo Dies - nr 29 Voetbal Crealies - X-tra - no. 29 sportschoen Crealies - X-tra - no. 28 sporttenue Joy! Crafts - Cutting stencil - No End grasrand Marianne Design - Decoration paper - Mirror gold Hemp cord  - 0,8mm x 100m - Black




2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, wat een leuke, stoere kaart
grtjs,martina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk en stoer! Groetjes Betha