Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 29 september 2020

Shine like a Star

 Deze keer wil ik jullie een Art Journal pagina laten zien die ik gemaakt heb met wat spulletjes uit de nieuwe lijn van Art by Marlene   Artsy Arabia   van Studio Light.


Voor deze pagina heb je niet eens zoveel spulletjes nodig .Deze heb ik gemaakt met een pagina uit het Collage Paper CPBM08 ,de maak MASKBM11 , wat Paper Elements uit het A5STANSBLOKBM01 een een tekst uit STICKERBM03.

Ik ben begonnen met op het vel collage papier de mask te leggen en deze met witte verf erop gezet.

Daarna wat leuke Paper Elements erbij gezocht en deze een leuk plekje op de achtergrond gegeven .Sommige van de paper Elements heb ik iets verhoogd opgeplakt om er wat diepte in te brengen.

Tenslotte een tekst erbij geplakt en er wat witte spetters op gemaakt.Dus in wezen niet zo moeilijk te maken.

Hieronder nog een paar detail foto's zodat jullie het wat beter kunnen zien .






Hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven om ook met zoiets aan de slag te gaan 

Jammer genoeg lukt het me niet om de links naar de artikelen voor elkaar te krijgen ,blogger heeft iets verandert en ik ben er nog niet achter hoe  dit werkt  ,maar hieronder heb ik gezet waar je de Artsy Arabia serie kan vinden bij HobbyVision en de nummers van de artikelen die ik gebruikt heb staan in de tekst

.https://www.hobbyvision.nl/nl/art-by-marlene-artsy-arabia.html

Groetjes en tot de volgende keer Janny