Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 14 september 2020

Old ways won`t open new doors

 Hallo allemaal,


Soms krijg je iets in je hoofd, maar geen idee hoe dat zal uitpakken haha.
Zo dacht ik om de glaasjestechniek van Ilse Hoekstra eens te combineren met
de plaatjes van Art by Marlene.

En dit heeft best aardig uitgepakt al zeg ik het zelf ;)


Ik heb dus eerst op het aquarel papier een kopje gezet.
Hier omheen heb ik met veel water de kleuren aangebracht. Dit heb ik gedaan met de nieuwe kleurtjes watercolor van Art by Marlene. Dit zijn setjes met lekker felle kleurtjes en glitterkleurtjes.
In de verf heb ik een beetje alcohol gedruppeld zodat het wat anders vervloeid dan met water.

Alles even goed met de heattool droog geblazen en ben er met een stempeltje, ook van Art By Marlene her en der wat op gaan stempelen.

Daarna ben ik uit de elementen boekjes wat plaatjes gaan zoeken en heb ze er op geplakt.
Dit heb ik een beetje verhoogd gedaan met wat foamtape.

Met een zwart Stabilo potlood heb ik nog langs de plaatjes wat schaduw aangebracht.
en heb er nog een tekst uit het stickerboekje bij geplakt. Ook dit is weer van Art by Marlene en allemaal uit de nieuwste artsy Arabia lijn.

Als laatste ben ik het gaan matten op roze en zwart cardstock.

Tja, zo kan er iets in je hoofd zitten wat soms ook nog leuk uitpakt ;)

Ik wens je nog een fijne dag verder en graag tot gauw,




 Studio Light - ART BY MARLENE - Artsy Arabia - Watercolor Paint - Brighter than Bright Studio Light - ART BY MARLENE - Artsy Arabia - Sticker Pad Quotes Studio Light - ART BY MARLENE - Artsy Arabia - Die-Cut block 02 Studio Light - ART BY MARLENE - Artsy Arabia - Die-Cut block 01Studio Light - ART BY MARLENE - Artsy Arabia - Clearstamp STAMPBM60Stabilo ALL - Black 8046 Hobbyjournaal - Foam tape 12mm breed  - 2mm Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Nocturne

2 opmerkingen: