Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 30 september 2020

FACEBOOK LIVE - Janet - art journal pagina

 

Hallo allemaal,

Op 23 september heb ik een inval live uitzending gegeven.
En omdat het een inval was, had ik niet zo snel de tijd om wat voor te bereiden.
Dus heb ik een pagina gemaakt in mijn art journal.


Hiervoor had ik een vel rice paper uitgezocht en wat kleurtjes verf.
Verder ben ik gewoon aan de slag gegaan en maar zien wat het werd.
Een echte hatseflats uitzending dus hihi.

Uiteindelijk is het deze dubbele pagina geworden.
Heb je nu deze uitzending gemist, of wil je het terug kijken, dat kan je hier doen: 







En de gebruikte materialen. die hebben we weer netjes bij elkaar gezet in de webwinkel.
Die kan je hier vinden:
https://www.hobbyvision.nl/nl/23-09-2020-janet-blaauw-art-journal-pagina.html