Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 15 september 2020

Give Thanks

                                                                      Hallo allemaal,


heel stilletjes aan merken we toch dat de herfst in aantocht is.

Ook in de winkels zien we steeds meer herfst artikelen en ook voor

onze hobby!

Zo vond ik het prachtige herfst papier van Prima Marketing 'pumpkin and spice' in

de winkel van Hobbyvision, en daar heb ik deze kaart mee gemaakt.


Toen ik deze blok papier zag was ik meteen verkocht! 

Het papier heeft prachtige afbeeldingen en er zijn verschillende

artikelen van verkrijgbaar.

Zo ook de bloemetjes zijn uit deze lijn.

 


 

De basis van de kaart is uit kraft en een DDBD mal nr 470.713.317

Hierop heb ik uit het blok 3 verschillende design papier opgeplakt.

De randjes met een distresser en oxide ground espresso bewerkt.

Daarna de pompoenen uitgeknipt, hier zijn ook kant en klare embelisments

in zakjes van te koop, en opgeplakt.

Toen ben ik de kaart verder gaan versieren met lint, takjes en de mooie bloemen.



Dit was mijn kaartje voor vandaag en ik hoop dat ik jullie hiermee

weer heb kunnen inspireren!


 
 
 
Lieve groetjes Pouwla.
 

 
Hieronder staan alle artikelen wat ik heb gebruikt.

Als je op het plaatje klikt kom je bij het desbetreffende produkt in de webshop.


Prima Marketing - Paperpad 30.5 x 30.5 cm - Pumpkin & Spice Prima Marketing - Flowers Warm Mittens - Pumpkin & Spice Prima Marketing - Ephemera - Pumpkin & Spice  Distress Oxides Ink Pad - Ground Espresso  Paper Distresser - Tim Holtz   


1 opmerking: