Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 28 juli 2024

FBLive - 12 months of Christmas juli

Goedemorgen allemaal,
Was ik toch helemaal vergeten om een blogpost te schrijven over mijn live van afgelopen 1 juli! 
Maar hier is tie hoor.
Het kleuren schema was deze keer heeel tof!



IK had al een voorbeeld gemaakt van wat ik wilde gaan doen tijdens de live en heb meteen ook  die van de live afgemaakt dus ik heb er weer mooi 2 kerstcreaties bij.
Ik had deze keer een tunnel box kaart gemaakt.



Maar natuurlijk wel met lampjes.
Het papier is van Studio light Romantic Christmas.
Ook de poinsettia is een oudere stans van Studio Light.


Deze is gemaakt met Dreamy Christmas van Studio Light.





Wil je weten hoe dit gemaakt wordt, kijk dan de live hier terug:



En vind je het papier ook zo tof dan shop je die hier:
https://www.hobbyvision.nl/nl/01-07-2024-tiets-wolfard-12-months-of-christmas-juli.html

Groetjes Tiets




 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Ellen zei

Schitterend tafereel…top!