Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 23 juli 2024

vouwkaart live 3 Juli

 Hallo allemaal,

Op 3 Juli heb ik mijn eerste live gedaan in de JMA groep.

Ik heb toen een vouwkaart gemaakt met de JMA Wild & Free lijn.

In deze blog kunnen jullie de maten lezen die ik gebruikt heb en hoe ik deze kaart gemaakt heb.

Lezen/kijken jullie weer gezellig mee?...


Voor de basis heb ik een stuk cardstock gesneden van 30cm breed x 15cm hoog.
Dit ril je op 5, 10, 15 en 20cm

Nu ga je 2 keer snijden in het cardstock.
Je gaat 2,5cm van de bovenkant naar beneden en snijd dan van 5 tot 15cm.
Je gaat 2,5cm van de onderkant naar boven en snijd dan van 5 tot 15cm.
Onderaan deze blog staat de link met de video. Dan kun je zien hoe ik dit gedaan heb.

Daarna snijd je de matlaag.

1x 9,6cm breed x 14,6cm hoog
2x 4,6cm breed x 14,6cm hoog
4x 4,6cm breed x 2,1cm hoog
2x 4,6cm breed x 9,6cm hoog

Daarna snijd je het designpapier

1x 9,2cm breed x 14,2cm hoog
2x 4,2cm breed x 14,2cm hoog
4x 4,2cm breed x 1,7cm hoog
2x 4,2cm breed x 9,2cm hoog

De randjes van de matlagen en het designpapier heb ik beïnkt met distress ink walnut stain.

Daarna kun je alles op de basiskaart plakken.

Op het rechterdeel van de kaart heb ik eerst wat gestempeld met stempeltjes uit de 
JMA Wild & Free lijn.
Het ATC mapje komt uit de JMA victorian dreams lijn.
Deze heb ik versierd met rub-ons van 49-and market.
Het labeltje komt uit een ecd stans van Devid Roodenburg.
Verder nog wat die-cuts en een paperclipje erop gedaan.
Het mapje heb ik op het rechterdeel van de kaart geplakt.
Onderaan de tekst herinneringen geplakt.
Dit vond ik wel toepasselijk omdat ik de kaart bewaar als 
herinnering aan mijn 1e live.

Verder heb ik de kaart versierd met allemaal producten uit de 
JMA Wild & Free lijn.
Ook heb ik de rub-ons en postzegels en tickets van 49-and market gebruikt.
Op de voorkant van de kaart de tekst dankbaar geplakt.

Hieronder vind je de link naar mijn live.
Hier kun je zien hoe ik deze kaart gemaakt heb.



T

Hieronder het eindresultaat




Ik hoop dat jullie het weer een leuke blog vonden.
Bedankt voor het kijken naar mijn blog!

Lieve groetjes Martine Krol

Hieronder vind je de gebruikte materialen: