Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 19 oktober 2024

Een kaartje met lieve wensen.

 Lieve creatievelingen.

Soms weet je niet zo goed wat je tegen iemand kan zeggen, zo'n moment had ik ook. Ik ging op bezoek bij iemand die ernstig ziek is en niet meer beter wordt. Maar ik wilde toch wat meenemen. Toen kwam ik deze mooi tekst tegen in de winkel. Ik wist het gelijk, deze tekst ga ik gebruiken. 


De basis voor deze kaart maakte ik met de cutting dies uit de Grunge Collectie. Het is een slimline & label. Daar door kan je hem op verschillende manieren gebruiken.


De onderkaart stansde ik uit craft. Daar boven een mooi designe papier uit de collectie van 49 and Market 


Het label stansde ik ook twee keer gestanst en plakte deze op elkaar. Daarna stempelde ik met behulp van mijn stempelhulp de tekst op het label.

Deze prachtige tekst is van Studio Light - Creative Craftlab. Ik vindt het een prachtige tekst en goed te gebruiken op verschillende soorten kaarten.



Ik maakte een pocket hoekje op de kaart door een stukje papier af te snijden in de zelfde breedte als de onderkant van de kaart. Ik scheurde een hoekje er van af zodat er een pocket rand ontstaat. Net als het andere desgine papier heb ik hier de randjes van beinkt met vintage photo inkt.


Ik heb het pocketrandje beplakt met een paar mooie dingen die goed bij deze papierlijn passen. Zoals de labels van 49 and Market en een mooie paddenstoel die ook verkrijgbaar zijn bij deze prachtige lijn. Het stukje fotostrip van Tim Holtz is een mooie aanvulling bij de vintage postzegels. Dit zijn echte oude postzegels uit eigen voorraad. Net zo als het oude bingo fiche.


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren om aan de slag te gaan. Zo zie je maar, een mooi tekst op een kaart heeft niet veel nodig. Maar je maakt er iemand erg blij mee.

Met creatieve groet.

Lief Elske











2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Ellen zei

Supermooi gemaakt!
Groetjes Ellen