Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 27 oktober 2024

Kerst kaart met JMA Festive Nostalgia

  Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze kaart.
Hierbij gebruik gemaakt van de nieuwe kerstlijn van
Jenine's Mindful Art Collection - Festive Nostalgia. 
 
Het papier waar ik de ronde kerstmal uit gestanst heb, gebruikt als mask stencil. 
Hoe ik dit gedaan heb kan je zien in deze Tutorial video;
https://www.youtube.com/watch?v=dGfaxXbYIKI
Ik heb watercolor papier genomen
en hierop het groene cardstock gelegd waar ik dus de ronde stans mal uit gestanst heb.
Dit wel met craft tape wat (tijdelijk) vastgezet zodat het niet verschuift.

De binnenkant eerst met verschillende kleuren Distress Oxide gedaan.
Dit steeds in cirkel vormige vegen.
Zie ook in mijn Tutorial video hoe en met welke kleuren.

Daarna de "mask" stencil eraf gehaald.
De randen van het papier met Distress Oxide bewerkt.
In het midden een rond plaatje geplakt uit de Mixed paperpad genomen.

Vervolgens gestempeld en gespetterd.
De randen met de inkt pad rechtstreeks op mijn werk geveegd.
Ook nog wat extra Bronze metallic kleur van Cadence op de randen
aangebracht met een sponsje voor extra effect.

Teksten gestempeld met zwarte inkt.
Het plaatje (sneeuwpop) onderaan nog wat Effect Snow gegeven.

Ik hoop dat ik je wat inspiratie en een nieuw idee bezorgd heb.
Dankjewel voor je bezoekje.

Groetjes Anita



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.