Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 21 oktober 2024

Stamperia - Forest pagina's

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze planner pagina's.
Deze heb ik gemaakt met verschillende producten van stamperia
uit o.a. de Forest collectie en meer.

De linker pagina heb ik al filmend gemaakt.
Deze kan je hier vinden;
Deze is lichter van kleur gebleven zoals je kan zien dan de rechter pagina.

De achtergrond heb ik gedaan met Distress ink Oxide.
(drie kleurtjes)
Ik heb op de craftsheet wat inkt geveegd, 
wat water hierop gesprayd en de pagina hierin gedept.
De bruine kleur rechtstreeks op de pagina geveegd met een borstel.
 
Daarna met de Stamperia mask stencil 
takjes in verschillende kleuren Distress Oxide gedaan.
Dit met hulp van kleine borsteltjes.

Hierna (met ook weer van Stamperia, artnr. WTK167) gestempeld
 met Distress Oxide ink en Archival ink.

De plaatjes heb ik uit de Stamperia - 
Forest 12x12 inch paper pack maxi gehaald.
Hiervan de randen bewerkt met de distrsser en Distress ink vintage Photo.

Hierbij ook nog ribbelkarton, deze met witte gesso bewerkt.
Ook Stamperia Rubons gebruikt.
De Rubons uit de Forest serie en uit de Create Happiness serie (DFLRB13)

De randen bewerkt met Vintage Photo distress inkt.
Ook nog wat bloementjes van het Little Birdie erop geplakt.
Wat jute vast geniet met de kleine nietjes van Tim Holtz.
Het tabje wat je links boven ziet, is een pons van Vaessen Creative.
Nog gespetterd met de zwarte posca marker.

De rechter pagina;

Een foto van de ondergrond van deze rechter pagina;



Hopelijk heb ik je met deze pagina's kunnen inspireren.
Ik zelf hou enorm van de herfst met daarbij de kleuren.

Dankjewel voor het langs komen.
Anita van Merode 

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.