Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 25 oktober 2024

Kerstballen trio

 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie van inspiratie voorzien.
In de leuke kerstballen heb ik stickers uit de stickersetjes van Eline verwerkt.
  De kerstballen heb ik verhoogd met stukjes foam op het postzegel frame geplakt. De strikjes en het koord heb ik uit glitter papier gestanst en op het strikje een enamel dot geplakt. Er omheen versierd met sneeuwvlokken en strassteentjes. De touwtjes aan de kerstballen heb ik gemaakt van de touwtjes die aan het houten bord van de strandcollectie zitten. Zo kun je de verschillende collecties weer leuk combineren.

 
 


Als je goed kijkt, zie je een lijntje tussen de 2 kerstballen: snijd of knip je dat randje, dan heb je een hele leuke losse kerstbal, die je als detail op je creatie kunt verwerken. Je hoeft de mal dus niet in z'n geheel te gebruiken.
 
Hopelijk heb ik jullie inspiratie kunnen geven met deze Kerstkaart.
Creatieve groetjes Ellie
 
Wil je ook aan de slag met deze Kerst-producten van Marianne Design? Klik dan op de afbeeldingen hieronder en je komt gelijk bij het afgebeelde product in de webshop terecht:
 
 
 Marianne Design - Enamel Dots - Pink Glitter    Marianne Design - Creatables - Driftwood     Marianne Design - Clearstamps - Sprankelende Feestdagen    Marianne Design - Craftables - Fijne Feestdagen Vierkant  Marianne Design - Sticker Sheets - Eline's Animals - Christmas & Winter  Marianne Design - Craftables - Layout - Stamps A6  Marianne Design - Creatable - Layout Baubles

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een gezellige kerstballen! Groetjes Betha