Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 24 oktober 2024

#hvherfstchallenge2024 - Tiets

 

 Hallo allemaal,
Ook ik heb meegedaan met onze herfstchallenge in de Facebookgroep van Hobbyvision.
Ik heb genoten van al die filefolders pimpen.. was echt een utidaging.
En het bakje pimpen helemaal mijn ding hoor, lekker van alles er nog wat erop geplakt en zo is het een echte 'Tiets' geworden.

Ik had oudere lijnen van Craft O'Clock nog liggen dus deze met elkaar gecombineerd. Zo komt dat ook eens op he!





Hier dan de opdachten van deze challenge.
Opdracht 1
 -Sketch en (roest) bruin en dieren





Ik had ook de binnenkant gedaan.



Opdracht 2 - 
Sketch en (oker) geel en jute






Opdracht 3
Sketch en groen en (herfst) teskt






Opdracht 4
Sketch en oranje en pompoen







Opdracht 5
Sketch en rood en paddestoel




Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben van deze challenge als dat ik heb gedaan!




Hier in deze rubriek vind je alle artikelen die met herfst te maken hebben:
(Klik op de foto)




Geen opmerkingen: