Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 9 oktober 2024

Grunge/ vintage tags

 Grunge/ vintage tags.


Hoi allemaal!
We hebben toch een super leuke hobby he. Deze keer lekker gekliederd met spray's. 


Denk wel dat mijn favoriete label stans al gekend is nu. Van Elisabeth craft design de Planner tags 2055. Ik heb nog een paar heel mooie stencils van Lavina, ik weet niet of deze nog beschikbaar zijn. De structuurpasta is deze keer van Cadence deze is wel grover van structuur en omdat we gaan sprayen heb ik aquarel papier gebruikt.


In de A winkel verkopen ze puppy pads deze zijn zeer geschikt om onder dit soort werkjes te leggen. Ze nemen veel water op en geen poets werk.( als je er niet naast sprayt) Deze spay is een acryl spray van Lavina. Ik heb ook niet veel spray's dus gebruik de kleuren die je hebt.


Bij dit soort werkjes maakt het eigenlijk niet zoveel uit hoe of waar je spuit. Ik heb geprobeerd hier en daar de kleuren te laten doorkomen. Vind je het zelf te donker kun je met water sprayen zo verdun je de kleuren. Wacht soms tussendoor of droog je kleuren want ook dan kunnen kleuren verschillen.


Dit is het resultaat als het droog is. Ik heb er wel nog Antique linnen Oxide spray bij gebruikt.


Hier heb ik tickets en labels gemaakt met het stempel set van ECD Travels from the past en van Tim holtz is de Tidbits ook geschikt. Hier heb ik wat verschillende kleuren inkt gebruikt van Versafine en hier en daar p sommige delen Gloss embossing poeder. De dame heb ik ook gestempeld en uitgestanst ook uit de stempelset van ECD.


Dan vind ik het handig de elementen wat uit te leggen van hoe het ongeveer moet komen. Hier heb ik nog een stukje thee zakjes papier gebruikt maar ook restjes of stukjes van andere projecten kun je er tussen steken. Ook stukjes kaasdek zijn leuk om erbij te doen. 


Bij de tweede labels heb ik ongeveer hetzelfde gedaan enkel met andere elementen.


Op de derde label moest deze dame komen. Vind deze schitterend en super makkelijk met de stans erbij. Ook hier wat restjes en labels en tickets. Zelf onderaan zit een restje van een filmstrip.


Ik heb er enkel wat labels bij gedaan om te hangen meer eigenlijk niet. Maar vind dat grove van de structuurpasta samen met de kleur als mooi dus hoeft het voor mij niet helemaal vol.



Ook bij deze label is er niet veel extra bijgekomen buiten de labels die hangen.



Ook bij de dame is er niet veel bijgekomen buiten de labels. 


Deze stijl vind ik bijzonder leuk om te doen, en wat worden we toch verwent met al die mooie stansen en stempels. Het is soms echt moeilijk kiezen.
Veel knutselplezier!

Wil je meer info klik op het fotootje.



Elizabeth Craft Design - Planner Essentials - The Best Of - Cutting Die Tab 4 with sliders Cadence - Texture Relief Pasta - Wit Lavinia - Mask Stencil - Dynamic 





Lavinia - Mask Stencil - Flora Lavinia - Mask Stencil - PebbleElizabeth Craft Design - Planner Essentials - Travels From the Past Stamp & Die Set Distress Oxide SPRAY - Antique Linen Distress Oxide SPRAY - Vintage Photo Tim Holtz - Cling Stamps - Tidbits Florence - Aquarelpapier Smooth 300g - White - 21 x 21 cm - (x100) We R Memory Keepers - Eyelets Standard - Cold Metal Crop-A-Dile - Big Bit Aqua 

Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Chianti Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Fallen Leaves Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - TwilightWOW! Embossingpoeder - Large 160 ml - Clear Super FineDecoratie - Metal Chain Antique Brons - 10 stuks Art Glitter Glue - Dries Clear Adhesive 2oz/ 60ml