Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 4 oktober 2024

Lavinia bottles

Hallo allemaal,

Vandaag een Lavinia kaart.
Dit keer heb ik er eentje gemaakt met de flessenmasks.
Ook weer zo leuk hihihi...


De basis is een A5 formaat multi papier van Lavinia.
Dit is een glad papier geschikt voor vele media maar niet te nat.

Als eerste heb ik de mask van de voorste fles erop gelegd. 
Langs de randen heb ik met een groen inkt ( Versafine Clair ) een beetje kleur op de fles gezet.
Daarna heb ik er het tafereeltje in gemaakt.

Eerst heb ik de huisjes gestempeld met Versafine Clair zwart.
Daarna de bergen gemaakt, de bomen gestempeld en de bovenste hangers in de fles gestempeld
Als laatste nog wat bloemetjes voor in de fles.

Het geheel heb ik daarna afgedekt en heb de tweede masks, de andere fles, erop geplakt.
Daar heb ik wat oranje inkt op gedaan en er een tafereeltje in gemaakt.

Daarna ook die fles afgedekt en ben toen de bomen gaan stempelen.

Met wat groen en blauwe inkten heb ik de lucht en het gras gemaakt.
En op de voorgrond nog wat plantjes.

De afwerking heb ik gedaan met een witte posca pen en diverse gel pennen.

Dan heb ik het volgens mij wel verteld en zal ik de producten nog even vermelden.

Ik dank je weer voor het langskomen en graag tot snel,