Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 27 mei 2018

Bloemenzee

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart gemaakt met het geweldig mooie knipvel van Marianne Design.

Het knipvel heeft verschillende mooie plaatjes met bloemen. 
Ik heb het knipvel gecombineerd met een oudere papiersoort op de achtergrond. Deze paste perfect bij dit knipvel. Verder heb ik de bloemen zelf gemaakt die erop zitten. 
Dit heb ik doormiddel van printerpapier gedaan. 
Je stanst je mallen uit met een willekeurige bloemen mal. Vervolgens heb ik de bloemen op kleur gemaakt. Daarna maak je ze een heel klein beetje nat en vervolgens vouw je ze in de vorm die je wilt. Goed laten drogen en uitvouwen. Je kan dan de bloemen gaan stapelen. Echt een verslaving als je ermee begint. Op facebook had ik dit voorbij zien en komen en dat wil ik dan zeker wel even proberen. En zie hier het resultaat. Echt super leuk om te doen.



Op de achtergrond heb ik papier van Marianne Design gebruikt. Het papier heet Winter Dream. 
De paperpack is op dit moment niet op voorraad, 
maar er zijn wel setjes met losse vellen van dit papier.

Het jute touw op de achtergrond is ook net nieuw binnen in de winkel.
 Het is echt leuk om als decoratie te gebruiken. Het maakt je kaart net wat meer af, vind ik zelf. 

Dit was weer een kaartje van mij. 
Hopelijk heb ik jullie weer wat inspiratie kunnen geven. 
Tot een volgende keer.

Groetjes Alice

 VersaMagic - Malted Mauve VersaMagic - Niagara Mist Marianne Design - Knipvel Mattie`s Mooiste - Needlework Marianne Design - Paperpad A5 - Winter Dream MD Creatables - Button flower - LR0164 Joy! Crafts - NOV Joy! Crafts Kraft cardstock 15 x 30 cm Juteband - 5 cm breed - naturel gestijfd Lindys Stamp Gang - Starburst - Bayou Boogie Gold



1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha