Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 17 mei 2018

A beautiful day!



Hallo allemaal,
Vandaag mijn allereerste post als lid van het Design team van HobbyVision!
Ik ga jullie in deze post vertellen hoe ik deze kaart heb gemaakt.



Ik ben gestart met het snijden van het Strathmore papier van 15 x 15 cm.
Met de Distress Oxides: Twisted Citron, Broken China en Fossilized Amber.



Normaal gesproken zou ik wat water over de kaart sprayen zodat de oxides reageren. Deze keer heb ik eerst een beetje poeder van de Lindy's magical shakers er over heen gestrooid. De kleur 'Guten tag teal'. Door dit nat te maken reageren niet alleen de oxides maar ook de shakers. 
Echt een super leuk effect vind ik en ook zeker voor herhaling vatbaar!


Met een Flower foam stempel (foammbo2) en de background stamp (stampsl86) van Studio Light vulde ik de achtergrond wat op. De Flower stempel heb ik in water op mijn craftsheet gedrukt en vervolgens op het papier. De kleuren op mijn kaart vervagen hierdoor in de vorm van een bloem.

Toen was het tijd voor de elfjes (LAV273) om feest te gaan vieren onder de sparren (LAV428). 
Als laatst heb ik een tekst van Studio Light gebruikt (Stampsl227) een doodle randje met een witte pen gemaakt en zwart cardstock aan de achterkant geplakt.

Hiermee ben ik aan het einde gekomen van mijn eerste post! 
Bedankt voor en lezen en tot de volgende keer!
Lisanne Geerdink

Alle gebruikte materialen zijn te vinden op https://www.hobbyvision.nl/  ook staan ze hieronder. Door op de afbeelding te klikken kom je op de juiste pagina!


Strathmore - Bristol Smooth Surface Distress Oxides Ink Pad - Broken China Distress Oxides Ink Pad - Fossilized Amber Distress Oxides Ink Pad - Twisted Citron Lindy`s Stamp Gang - Magical Shaker - Guten Tag Teal Viva Decor - Vierkante zachte sponsjes Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - FOAMMB02 Prima Marketing - Empty Spray Bottle Studio Light - Basic Clearstamps - STAMPSL227 Stempelinkt - Versafine - Onyx black Tim Holtz (Tonic) - Stamping Platform 1708E Lavinia Stamps - Forest Spruce Lavinia Stamps - Dancing Till down CraftEmotions - Adhesive Craftsheet 40x50cm Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug)









2 opmerkingen:

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
Wat geeft Lindy's magical shaker een mooi effect ...
Groetjes Hetty

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi deze eerste creatie op dit blog! Groetjes Betha