Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 11 mei 2018

Label album

Hoii wat leuk dat je komt kijken!
Dit is mijn eerste blog dus best een beetje spannend.


Ik maak graag albums en deze heb ik gemaakt met tags.



Ik heb supermooie papier ZELLA TEAL van prima marketing gebruikt.


Ik zag de pons van Vaessen Creative voorbij komen en dacht dit is echt iets voor mij!


Er zijn er meerdere van, maar ik vond deze het leukst! Ik vind het altijd erg leuk om lintjes te
gebruiken in mijn albums, dat maakt een tag ook net even af.





Omdat het papier van zichzelf al prachtig is, heb ik deze ook gebruikt voor de bloemetjes.
deze heb ik geponst. Een pareltje erop en je hebt al wat leuks!


Op deze pocket ook nog weer de bloemetjes terug laten komen,




Ik ben niet echt van de teksten schrijven in albums, maar wat ik erg leuk vind is tekst
stickertjes erbij plakken. Deze zijn van Tim Holtz en zijn er in het zwart en wit.


Soms mis ik iets op een pagina.... met een fine liner zet ik dan een kadertje,
dat maakt het dan net even af!
Bedankt voor het kijken, ik hoop dat je het leuk vond ;)

liefs Peggy



Dit heb ik allemaal gebruikt:









6 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige eerst creatie hier op het blog! Groetjes Betha

Anneke zei

Hallo Peggy,
Weer een geweldig album natuurlijk,mooi om te zien wat jij er allemaal weer van hebt gemaakt. Groetjes.

Peggy Vlaswinkel zei

Dank je wel

Peggy Vlaswinkel zei

Dank je wel😊

ayten mallo zei

Gaaf weer!!!

scrapbook.annette zei

Supermooi album maar ik kan nergens de beschrijving vinden kun je me helpen aub?

Groetjes van Annette(grote fan van de filmpjes☺️)