Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 30 mei 2018

12 maanden album

12 maanden album "Lina" 




Een tijdje geleden mochten we op kraambezoek, bij de kleine Lina. Ik heb toen als kraam cadeau dit 12 maanden album gemaakt met de lijn van Echo park "Sweet baby"










In het midden heb ik enveloppen verwerkt zodat er vakjes zijn ontstaan, om de kaarten op maand in te doen die ik uit het design papier gesneden heb.





Op iedere kaart kunnen de ouders een foto plakken van de 1e maand /2e maand tot 1 jaar. ook zitten er grote tags in die ik gemaakt heb met de ticket mal van studio light. Deze heb ik kaal gelaten zo kunnen ze hier een foto op plakken of iets schrijven.

Ik heb ook het uni papier erbij gekocht om het iets rustiger te houden, en met de stickers heb ik het hier en daar weer wat opgeleukt.

ik heb sommige stickers half voorzien van papier zodat je er nog wat achter kunt schuiven.
zoals op het flapje dat met roze beplakt is met daarop de bloem.




wat heb ik gebruikt:


Echo Park - Sweet Baby - Girl Collection Kit 12 Echo Park - Sweet Baby - Girl Solid Cardstock Collection 12Echo Park - Sweet Baby - Girl Element Stickers 12 Bazzill Cardstock - WhiteHobbyjournaal - Dubbelzijdig tape - extra sticky - 3mmCard + envelope maker kit with punchVaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6Hobby & Crafting Fun - Glue Tape roller permanent 5mm


de grote ticket mal is niet op voorraad deze is ook leuk om te gebruiken:
Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.100