Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 10 mei 2018

AALL & CREATE - Live, Create, Tell the story

Ik ben nog weer lekker aan het spelen geweest met de stempels van AALL & Create, ze blijven super gaaf om te verwerken op een kaart (of in dit geval een label).


Dit keer is de basis een CreaNestLies XXL Labelstans die ik uit het WaterArt papier van Kippers Hobby heb gestansd. Daarna heb ik de achtergrond op kleur gebracht met 3 nieuwe kleurtjes Distress Oxide inkten:

Squeezed Lemonade - Shaded Lilac - Evergreen Bough

Over de achtergrond heen heb ik eerst wat structuur aangebracht met een mask stencil van AALL & Create. Hiervoor heb ik gekozen om te werken met dezelfde kleuren Distress Oxide inkten zodat het mooi subtiel wordt.
Daarna ben ik met de Distress Oxide ook wat gaan stempelen op de achtergrond.

Toen ik daar redelijk tevreden over was ben ik verder gegaan met de zwarte inkt om de dingen die ik er echt uit wilde laten springen te gaan stempelen. Hiervoor heb ik gewerkt met de Versafine Clair - Nocturne.

Voor de finisihing touch nog wat highlights gemaakt met de Signo Uniball zwart en wit, wat pareltjes opgeplakt, een small talk tekststicker van Tim Holtz en een lintje/bloemetje.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel:

 AALL & CREATE - Clearstamp Border - set #34 AALL & CREATE - Clearstamp A6 - set #47 AALL & CREATE - Clearstamp A6 - set #22AALL & CREATE - Clearstamp A6 - set #39   AALL & CREATE - Stencil set #16WaterArt Aquarelpapier - 20 sheets / A4 / 185 grs Stansmal Crealies - Extreme Labels & Tags - Nr 10 dotsNuvo - Light Mist Spray Bottle (2 stuks)Viva Decor - Vierkante zachte sponsjes  Tombow - Mono Sand Eraser Uni-Ball Signo - Bold Point Gel Pen - WhiteUni-Ball Signo -  Broad Point Gel Pen - Black Tim Holtz (Tonic) - Stamping Platform 1708E Nellie Snellen - Heat Resistant mat / Craft sheet  Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug) Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Morning Mist  Tim Holtz - Filmstrip ribbon Distress Oxides Ink Pad - Shaded Lilac Distress Oxides Ink Pad - Squeezed Lemonade Distress Oxides Ink Pad - Evergreen Bough



1 opmerking: