Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 1 mei 2018

Reiger

De nieuwe collectie van de maand mei van Dutch Doobadoo is natuurlijk ook weer erg leuk!
Ik heb een sta-kaart gemaakt met een reiger in de picture aan de waterkant.


Voor deze kaart heb ik shape art Bookmark gebruikt. Ik vond het wel leuk om er een sta-kaart van te maken.
De mal eerst overgetekend op blauw en ecru karton en designpapier "Celebration" van Maja Design en daarna alles uitgeknipt. Het designpapier is opgeruwd met een paper distresser.
Op ca. 6 cm aan de onderkant (vanaf het midden gerekend) heb ik de lagen gerild voordat ik alles op elkaar plakte.
Op het staande gedeelte heb ik een mooie afbeelding van Jellie Design gebruikt.
Erom heen versierd met rietpluimen, waterlelie met blad, kikkers en een libelle.
De waterdruppels heb ik gemaakt met de transparante parelpen van Viva Decor.


Op het liggende gedeelte zit de mooie waterlelie met blaadjes en takjes. 
Aan de achterkant heb ik een staander van Tim Holtz geplakt.

Shape art Bookmark 470.713.164

Deze creatie was mijn laatste bijdrage hier op dit blog. Ik heb na lang nadenken besloten hier te stoppen. 
Het was niet gemakkelijk want heb het met veel plezier gedaan maar soms moet je keuzes maken.
Natuurlijk geef ik mijn hobby niet op! 
Je kunt me nog tegenkomen op mijn blog, Facebook, bij Marianne Design en Dutch Doobadoo. Ook Kun je me met regelmaat tegenkomen op demo's en workshops.
Dank je wel team van HobbyVision en ook jullie allemaal bedankt!
Ik wens jullie jullie veel freubelplezier toe en tot ziens!


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvison.nl. Wanneer je op de afbeelding klikt, kom je direct bij het betreffende product:

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Bookmark A5 Scrappapier Maja Design - Celebrations - Congratulations  Maja Design - Monochromes - Shades of Celebration - Pearl Vintage vellen - Jellie Design - Design 027  Creatable Marianne Design - Petra`s Waterlily Creatable Marianne Design - Tiny`s cattails Marianne Design - Creatable - Tiny`s Waterlily  Marianne Design - Creatable - Tiny`s Frogs and dragonfly Marianne Design - Plakparels OffWhite

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart Tineke en ik wens je veel succes met al je andere creatieve werkzaamheden. Kom je vast nog wel ergens tegen! Groetjes Betha