Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 15 mei 2018

Bloemen kaart

Hoi hoi allemaal!

Hier mijn eerste blog bericht op deze pagina.
 Hiervoor heb ik deze mooie kaart gemaakt.


Voor deze kaart heb ik de stempel Awaken van Penny Black gebruikt. 
Deze heb ik gestempeld met versa mark en daarna met embossing poeder bewerkt met de kleur primery burgundy red. Wat een geweldige kleur is dat!
Daarna heb ik de stempel ingekleurd met de light markers van Studio Light en Zig Markers. Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt: GG3, WG8, 35, 17, BG7 (studio light) en nummer 043 en 46 van de Zig Markers.
De bloemen heb ik eerst bewerkt met Starburst spray en daarna nog met versamagic.
Onder de bloemen zit nog een stans van studio light. Ook deze heb ik bewerkt met embossing poeder. Het achtergrond papier is van Joy craft. Geweldig mooi papier waar ik nog veel meer ideeën voor heb. Die zullen jullie ook vast nog voorbij zien komen.




VersaMark Watermark Stamp Pad WOW Embossingpoeder - Primary - Burgundy RedStudio Light - Light Marker - Chique (MARKER05) ZIG - Clean Colors - Real Brush - Wine RedLindys Stamp Gang - Starburst Spray - Whale Whatch Blue VersaMagic - Pretty PetuniaJoy! Crafts - Paperpad A4 - Flower SymphonyStudio Light - So Spring - Stansmal STENCILSS74